Fuck it!..

Det här med skolan är väll bara att ge upp snart :S pallar fan inte med det:S
även fast jag är där händer det inte ett skit som! faan kommer ingen stans!
Usch Usch säger jag bara!:(

Det här med falska människor kan man väll snälla skippa i den här fittiga världen? det är sjukt hur människor håller på eller hur? ena stunden så går dom o snackar skit! andra stunden är dom med varandra vadå dubbelmoral!? oohh blir tokig haha!

saknar min underbara lilla bella känner mig som om att jag har tusen liter energi som jag vill spilla av mig för jag har ju inte fått leka av mig med bella på ett bra jävla tag:@ :P haha! men ska faan se till att jag får träffa henne i helgen hahah! då jävlar ska nattis leka som aldrig förr;)

I don`t need this shit!

Har lust att bara skrika så högt jag kan slå o slänga i saker har så förbannat mycke ilska inom mig som behöver komma ut men vet inte hur jag ska få ut dte utan att skada någon men en vacker dag kommer jag att explodera som en jävla atombomb!

you make me feel so good!:) älskar dej Mathias fucking Lindfors  


        
198685-5                          198685-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback