Ännu en helg över bla..

Fredag: var hemma hos moster först o fick smaka taco paj! o fyyy satan vad den var stark:P sen vandra jag vidare hem till mamma där hon laga tacos;D mums som bara den! sen drog jag o matte vidare hem till oss o där satt hanna patrik och bella o vänta på oss för att vi skulle dricka lite:) men tror inte det blev så lite för mattes del iaf:P haha! men det var himla trevligt o mysigt:) jag som skulle ha en nykter helg...hmmm! attans!

Lördag: blev att sova till typ tolv. då ringde mamma o väckte mig o sa att dom skulle komma så då var det bara att kliva upp.. kan bara säga ska ALDRIG ha barn! haha efter att kevin , isabell och mickaela varit  här... haha jävla monster ungar! när dom hade gått var jag äckligt rastlös o matte med... men vi kom verkligen inte på något att göra..men efter ett tag ringde jag mammao fråga om vi kunde komma. så vi åkte dit hade mys kväll med massa godis;)


Söndag: bråk, sluta med ensamhet! TACK bella för att du ville träffas!



Jag gav dig ett val!! kom inte o gnäll på mig sen FUCKER!

Kommentarer
Postat av: Bella

klart jag ställer upp gumman.

finns här alltid för dig min dam ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback