ännu en jätte tråkig dag!

Vad har man gjort idag då? inte ett skit! så jävla ur tråkigt..tycker inte att mitt liv är särskilt spännande!! händer inte ett skit någonsin! bläääääää

Men imorgon händer det något iaf:) hanna kommer till stan o vi ska gå på stan:P hanna jävla shopping freak;) haha!

som vanligt vill jag att det ska bli fredag:P så man får supa sig odräglig haha! men det är då livet leker satan:P
ska spendera helgen med hanna:P ovanligt va?!=P haha! o på lördag ska jag ju supa mig odräglugt full igen men det blir med bellut också=D hörde något om att vi kasnke skulle ut o äga stan haha:P fast äga k-holm är ju inte det svåraste haha!:P


måste tillägga att jag saknar min mamma och familj massor! ibland kan man  behöva dom massor fast man vet att dom inte skulle förstå!


nee nu ska jag ta o röka ihjäl mig tror jag:P


kärlek till mina bruds o familj!<3


kasnke? kanske inte?`hmmm svårt.

       crazy times!           







                                            

   Btw så har jag färgat året! (bilden tusen år gamal men ser typ ut så:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback