Då var det tisdag igen då:P

börjar med att skriva vad helgen gick ut på.. kan ni gissa? haha!

Fredag: jobbade och åkte till katrineholm..sen bar det av hem till jocke där vi drack:D var jätte trevligt! sedan blev det lilla.. men satan i gatan vqad folk det avr där då! gick inte att röra sig! så där var vi inte länge så det blev att gå och köpa pizza sen hem till hanna och marcus och käka och tror vi lyssna på musik ock dansa lite:P hahahaha! vilka mupps vi e!

Lördag: dagen börja med att vara BAKIS! låg och sov typ halva dagen men sen kom ronja:D sen senare på kvällen var det bara att ta en återställare:P men usch och fy vad den inte smaka gott:S :P men lite senare var man igång igen:) det var jag , hanna,bella,marcus,robin,ronja och jocke:) det var trevlans! senare blev det lilla och efter det blrv det pizza och gå hem till jocke och sen hem till H och M och sova:D nice nice:)

Söndag: var inte bakis när jag vakna tack gode gud! men där emot under dagen gick jag och blev genom förkyld:( jocke och ronja kom til hanna och marcus..senare på kvällen blev det tacos och massa mys:) bla en skräck film:P mycket läskig! stannade kvar i k-holm!

måndag: mådde inte så jätte bra när jag vakna:S genom förkyld.... usch hatar att vara sjuk! matte kom och hämta mig :) sen bar det av ut till niclas en sväng sen hem till nrk!!!:)


nee nu ska jag gå och proppa i min hund lite avmasknings medel och se om hon har mask! höhöhöhö bläää!

bilder från helgen på min bilddagbok:P

Kommentarer
Postat av: emelie

haha undra vem som är fyllesvin ^^:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback