helg över och ny vecka:P

Helgen blev ju bra som vanligt och i katrineholm som vanligt :)

Fredag:
tog tåget till katrineholm..o när jag sitter på bussen ringer baby o frågar om jag kan ta med zita på tåget..visst det gjorde jag men det var sista gången kan jag lova! usch vad jobbi hon va!
Jag o hanna satt o drack hemma hos henne och marcus. marcus var ute med jobbet så vi hade en tjej kväll:) det var jätte mys:) mmmm vi hade en riktigt rolig kväll;D haha nattis du har 4 ögon;) det kommer jag aldrig glömma haha:D


        




Lördag:
började med att vakna HUR BAKIS SOM HELST! o då bestämmde jag typ mig före att jag inte skulle dricka en droppe..
jag satt verkligen o försökte blir icke bakis men det gick inge vidare:P men sen skjutsa marcus mig o hanna till nobel där vi mötte bella o sen handla vi mat o åkte hem till jocke o bella:) men sen börja jag må bättre så då var det bara att böreja igen:P haha! kan ju säga att man såg nästan bella under bordet hahaha! det var en trevlig kväll det med! det blev ju lilla också där min UNDERBARA ÄLSKADE HANNA köpte en rosa panter till mig!:D:D hur lycklig som helst! sen kom marcus o hämta oss o vi åkte hem till dom gick ut med bella sen kom min älskling o hämta mig<3 kan ju säga att jag somna som en stock när jag kom hem!


måste säga att jag hatar vardagar! blääääää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback