torsdag då!

jahop då var det torsdag då:P sitter hemma hos hanna o marcus :) bauta skönt att vara här. slippa allt skit i skit stan:P
igår fick jag o hanna ryck som vanligt och ville dricka så så blev det..muums:P har varit här sen i tisdags och irriterat dom mohahahahaha dom tycker säkert det är skit jobbigt att jag är här..eller? hanna tycker inte det iaf för hon fråga mig förut om vi skulle gifta oss:D och vill ni veta?! JAG SA JA!!!! inbjudningar kommer;) hahahahha! och så levde vi lyckliga i alla våra dagar:D nehep ska an göra nu då? hanna ska nog plugga så jag får väl sitta här o muppa eftersom att marcus jobbar och inte ockuperar datorn:P hehe!får väl se vad som händer senare då:p funderar på att sno bella snart och gå en sväng eftersom jag inte har min plutta zita!


imorgon då kommer bella till stan:) hon vill ju supa hehe:P får man väl se hur det blir:) men känner jag oss rätt så blir det nog...men det märks ju.


nee nu ska jag loda runt lite på nätet ha det bra allihopa!

pöss



Kommentarer
Postat av: Belluus

haha, imorgon kommer jag och självklart blir det att ta sig några öl ;D haha. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback