I´m back.

Tänkte att man skulle börja skriva lite igen då:P

I tisdags var jag på bio med min underbara hanna:) helt lööövli att vara med dej:) vi kollade på arn 2 hur bra som helst fast jag inte sett ettan:P men men man kan väl tycka en film är bra ändå?:P Tack hanna<3

Igår skulle jag o älsklingen ut o plocka svamp:P vi gick över stock o sten tror ni det fanns någon jävla svamp?! NEJ! men träningsvärk fick man iaf när vi kom hem:P zita däremot tyckte det va jätte skönt o springa lös i skogen min lilla knas hund:P

annars är allt som vanligt, har äntligen fått hit alla grejer till lägenheten så vi kan börja möblera lite mer:D och en dator med internet:D tjohoo hur lycklig som helst:D

nehep om man ska ta o kolla på ett avsnitt gossip girl:D älskart verklugen:)

tjingeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback