jahop helgen över...

Jag spenderade min helg hemma hos hanna och marcus.

i fredags hämtade dom mig hemma sen åkte vi till k-holm..när vi kom dit blev det att dricka för ovanlighetens skull;) haha.. det var mys!

Lördags kan man väl typ säga samma sak:p dricka dricka dricka:P hahaha vi frågade marcus när krogen stängde han sa två så vi gick ner till lilla vid 1 typ o när vi kom då skulle dom stänga så typist!:P men sen gick vi till statt för att se om marcus skulle med hem... men det skulle han inte så vi gick till donken o köpte mat o gick hem o drack lite till.:)
sen blev det sooooooooooooovvvvvvvvvvvaaaaaa:P




ne nu ska jag lägga mig i sängen mår inge bra.. mår illa o något känns konstigt i kroppen:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback