kärftskiva söndag och måndag:)

Kräftskivan var helt okej. men usch vad jag inte tycker om lukten:P inte så smart o va på en kräftskiva då kansk`?:P men jag fick ju mumsig potatisgratäng ist:) Så ovant det var att se så mycket folk där ute i stugan:P verkligen alla var där:) höjdpunkten på hela kvällen var ju tessans kaka:D muums va den.. nog pratat om kräftskivan.

I söndags började ensam mamma söker:D o gudars vad det är bra:P bara älskar det programet. nu blir det inga tråkiga söndagar ett tag framöver. och så hade jag ju en riktig mys dag med babe:)

Igår så städa jag medans älsklingen baka. sedan blev det att sitta o äta kladdkaka och dricka te:) myspys...


nee nu ska jag göra något vettigt.


Är nog ganska glad över vad som hände! fanns nget kvar iaf! du gjorde mig en tjänst. Tackar dig en sista gång;) haha..

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback