kräftskiva idag då:)






Vi bestämde oss för att åka till katrineholm på kräftskiva:P lilla kevin ska med oss:) bara han inte bajsar så mycket för JAG BYTER INTE BLÖJA:P Tror ni mamma blev glad när jag fråga om vi skulle ha med oss kevin eller? oooja hon blev överlycklig o sa vad bra då kan mamma bli lite full imorgon:P underbara lilla mamma:) men men.. vad gör man på en kräftskiva om man inte äter kräftor`? hmm... jag är då galen som ska på en om jag inte äter det:P haha. undra vad det bjuds på ist:P? mat e alltid gott haha.

Prata med hanna nyss i telefonen:) prata hur länge som helst. båda våra pojkvänner ligger o sover på soffan o kl e halv fyra o vi får inte liv i dom haha! men då är det ju bra att vi har varandra:P prata i telfonen o städa det är grejer det;) men vi kom ju fram till en del vettiga saker med:) vi e vettiga vi:D

åkte till moster igår o träffa mamma o alla:) plus att en till var där:D PIRAT! jag blir helt överlycklig när jag träffar han! han är så underbar. efter det åkte jag o älsklingen o handla massa godis för en mys kväll:D men vad händer sen då jo han somna på soffan:P hahaha men han e söt iaf.


Ne nu ska jag ta o blossa lite sen ska jag göra ett försök att väcka min pudding.

hmm sluta röka kanske?

have a nice day




My life.....
.miiin<3
Min lilla katt:)None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback