R.I.P:,(... idioti...vagel as!

Vill börja med att säga vi kommer sakna dig massor här!
Du var en rolig och glad människa!
Hoppas du får det jätte bra där du är nu!




usch och fy och blää för det här! allt ska hända på en o samma gång! har förlorat en av mina nära och kära:,( men vet att hon har det bra där hon är! plus en massa annat skit! och sist men defenetivt inte minst jag har fått en vagel jävel o den gör svina ont!.


"Nattis kommer garva åt dig när du är nere i skiten!"
Grattis B du skulle skratta åt mej när jag var nere i skiten här har du ett ypperligt tillfälle o den bjuder jag på!
Vet att det inte är speciellt moget/vuxet att skriva något sånt här men jag tycker det är så konstigt! hon sa det till mig i söndags poff så va det onsdag och så händer allt på samma gång!


Längtar som bara den tills lördag!
då kommer alla brudsen till mig:D ska käka massa gott o kolla på film.
kanske blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback