saknar allt!

saknar allt! joo det gör jag! hur man hade det med vänner förr när det enbart var vännerna och hästar. som gällde.. eller den tiden på hageby det var helt underbart.. vad gör man med livet nu då? joo man slösar bort det på skit...eller ja skit o skit..vissa saker är mer skit än andra.. men man inser det bara inte. Nu har jag bestämt mig för att leva mitt liv som förr:P visst det kommer inte gå till hundra procent.. men det här är ett mål o dom full följer man alltid. O vart har jag gjort av hästeriet? allt bara skiter sig hela tiden...

Usch vill ha mitt gamla JAG och mitt gamla LIV!


Mathias Mathias Mathias Mathias Mathias JAG ÄSLKAR DIG!!!!!!!!!!


Hanna och mimmi ni är föööööörrrr långt borta! flytta hem igen NU!


ha en bra natt allihopa seeeeeeeeee yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback