16 augusti.

då var denna helg slut den med då..

I fredags åkte jag med hanna o marcus till k-holm. vi åkte ganska sent så blev inte så mycket att göra den kvällen förutom att kolla på skräckfilm:D faan så nice:p men rädd va jag o själv skulle jag sova:P men den kvällen blev som sagt inte så sen..

lördag då...vakna asa tidigt:P haha fast hade lite skoj den morgonen tror alla var lite övertrötta:P men säger bara, marcus hämnden är grymt ljuv!;) haha! sen åkte marcus iväg o hämta niclas som skulle gifta sig:) grattis till dom:) sen vid typ halv ett drog dom iväg. så var det bara jag o bajs vovven bella kvar:) men vi hade faktiskt det mysigt:) men inget ville funka för mig den dagen så blev bara att växla mellan tvn o datorn hela dagen:P men som du var kom ju jocke på kvällen:) han var ju social en stund tills han somna:p haha.. sen på natten åkte vi o hämta hanna o ett stycke full marcus:p hehe. det jag fick höra en bra bit av vägen av marcus var nattis, äggmacka MUUUMS! haha han tyckte jag skulle göra det men det gjorde jag inte. när jag hanna o marcus kom hem till dom så kom patrik. blev inge sova förns typ fem eller något! så är skapligt seg.

idag då..vakna av ett sms halv 9:P får fan aldrig sova länge:P sen vid 9 eller något drog hanna o patrik till nrk men jag avr på tok för trött för att följa med:P så då blev det att hoppa ner i sängen. oo fyy vad marcus lukta bakfylla:P men han gick ju upp o duscha sen så jag fick heeella sänmgen för mig själv:D så sov jag gott:)
lite senare kom jocke o hämta mig så nu på kvällen har det varit mys:9

nee nu ska jag nog krypa ner!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback