9 augusti.

ojojoj vad bra jag är på att skriva;P NOT!

det har inte hänt så mycket förutom att jobba o jobba lite till:P

I helgen var jag i k-holm o zita va med men det var ju sista gången kan ja lova:P fyy fan vilken mongo hund:P
i fredags blev det att åka dit med halv nio tåget. fick sälskap av hannut som tur va på tåget:D sen hände det inte mycket mer den kvällen typ sova var helt slut efter denna hårda arbetsvecka:P haha.
lördag vakna jag as tidigt:P trodde jag skulle sova ut men nej! lite senare blev det att åka o bada zita o kolla när mongona bada:P haha! alltid lika roligt:) efter det så blev det grilla o det avr ju inte dåligt gott:P sen bar det av hem till micka där det blev lite dricka o prata sånt som man är bra på:P det avr en trevlig kväll men zita var ju mupp! ooh blev så arg på henne! men när hon drog micka ur stolen så fick vi oss ett gott skratt haha det roligaste någonsin;P hah! sen när jag skulle gå hem så kom marcus åkandes o jag fick skjuts:D såååå nice att slippa gå:P
söndag har jag mest sovit:P det har varit skönt:) eller det blev en sväng för att kolla på mongona igen när dom bada, o idag hade jag faktiskt också tänkt att bada..men nej då var det en annan hund där så kunde inte lämna min mongo hund:P
sen blev det mat o filmys sen hem :)

nee nu ska jag ta o försöka sova lite kanske! imorgon börjar den sista veckan på jobbet:D sen är man ledig!!!!!!!!!!


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback