13 December.

Ännu en helg över!!

Fredag:

Åkte med hanna o marcus till k-holm!:)
Marcus skulle ut med jobbet så blev bara jag o hanna hos dom=) nice:) Blev att kolla på idol:D o den bästa van ju HELT KLART! Blev att dricka lite också:) MASSOR med prat o dans hela kvällen!:) O så blev det ju att basta också:) nice som fään! o rulla i den lilla snön som var:p o så kom ju marcus hem också full o glad som vanligt:P aja orkar inte skriva om hela kvällen men bra va den:)

Lördag:

Jo så att man mådde ju som man förtjänar!!!
På kvällen blev det att åka till robin iaf o kolla på en tråk film:P haha! o efter det åkte vi runt hur länge som helst! marcus blev som ett barn igen o sladda hur mycke som helst haha!
sen blev det hem till dom o kolla på tv moahhaha! sen blev det nanna kudden;P

Söndag:

vakna o frös som bara den till o från hela natten:S börjar bli sjuk kanske?
Mamma kom iaf o hämta mig idag=) snäll mor:) nu ligger jag hemma i min varma o sköna säng:) med mitt BAUTA täcke=))))!



Blame it on the alcohol!  så äre!!

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback