2 December.

Jahop!
Idag har jag varit duktig o jobbat mellan 12 - 18:) blev tok glad när han ringde o fråga om jag ville jobba:) det gick bra men sjukt mycke att göra.. pust:P efter att jag stängt kom hanna o vi gick ner till stan:) när vi skulle hämta ut våra bio biljetter hade ljudet pajat i våran salong:( så vi bion blev en halvtimme försenad så var nere på stan i 2 timmar innan det börja haha! så fick bli en liten fika innan:) men det va ju mysigt det med:) massa prat o skratt:)
sen var det äntligen dags för bion New moon! oo satan vad bra den var:)) men klantig som jag är blev jag så kissnödig så jag höll på att kissa på mig i slutet:P ahha så var tvungen o springa o kissa! hmm missa tydligen något bra:@ Efter det tog jag bussen till ringarna o tog en cigg med min underbara linda:) o sen gick jag o hälsa på min underbara hund! hon o matte fick följa mig en bit i tha ghetto;P haha! nu ligger jag i sängen o ska sova för imorgon blir det upp o jobba igen:) me like:)

Nn gott folk:)


får bli en bild på hanna inne på fiket:)




Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback