6 December.

Hemma i norrköping efter en mycket bra helg:))

Torsdag:

Blev att jobba mellan 12 - 18:) efter det var det bara att stressa hem o packa för att sen ta halv nio tåget till k-holm:) var ett väldigt mysigt hus:) trodde inte jag skulle kunna sova där nere själv men jag somna som en stock:P ahha!

Fredag:

OJOJOJ det blev massa bilåkande hit o dit:P åkte runt till olika affärer i k-holm men där hitta dom inget! sen så hämta vi upp jocke o åkte till vingåker för att marcus skulle köpa ny tv...men han hitta ingen han ville ha i där så då var det bara att åka till nrk! men dit skulle jag o hanna aldrig följt med! haha man kunde tro att vi var o shoppa med en tjej som aldrig kunde bestäma sig:P haha..men är ju ett ganska viktigt val:P men efter några timmar där blev det hem färd! HAHA jag o hanna skulle igentligen inte fått plats:P men vi tröck in oss där bak haha! vadå ont i ryggen sen:P
på kvällen kom robin o så kollla vi på en film:) men hanna o robin somna i omgångar:P hehe..sen blev det söööövvvaaa!

Lördag:

Då blev det en tripp till ikea:P haha! där handlades det också väääääldigt mycke:P haha! så var ett problem för mig o hanna den dagen med:P men vi tröck in oss i bilen som vanligt! men bestämde oss för att vi inte ska åka o handla med marcus mer om vi vet att han ska handla mycke haha!
Kvällen då..då blev det skruva ihop allt o supa:)) det var Jag,Ronja,Jocke och marcus:) vi blev nog ganska roliga;P Haha! o mitt i natten fick vi för oss att basta:P men det är inte riktigt något för mig!:P men en liten stund fick det bli! haha kvällens bästa är när marcus kommer ner i hannas kläder:P HAHAH! blev en sen kväll o det var VÄLDIGT skönt att sova sen;P mohaha!

Söndag:

Vakna svin tidigt:P men lätt värt! då kan man ju sova i natt:P dagen börja med att man mös in sig massor i soffan o kolla på 300:) den var nice. o precis när filmen var slut så vakna hanna o marcus! då gick vi till afären o köpte bakis grejer;) men var ju inte bakis så undra om man får säga så då?;) jaa det tycker jag... sen har det bara varit att slappa! somna en stund på soffan med:P sen blev det hem färd! o nu ligger jag i sängen o ska kolla på film! är gaanska seg! Ja just det! hände en jävligt hemlig sak idag;D hahahaahahah  man kan inte göra annat än att skratta eller hur hanna;) nee nu orkar jag inte mer!





mmmmmmmm AS NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback