8 December.

hmm ska man skriva idag då?..

Igår var jag med Linda o mimmi ... vi fikade o prata skit:P hehe! sånt tjejer e väldigt bra på:)
Sen åkte Jag Linda och Billy ut o åkte bil:) niice:) o så åkte vi förbi hos billys bror där han blev tatuerad:) fin fint! blev sjukt sugen på att göra en till! är nog inte långt kvar tills jag gör en:) ska faktiskt önska mig en i julklapp av mamma:P men vi var kvar där ett tag! sen var vi väl hemma någon gång sent på natten!:P

Idag vakna jag av att pappa ringde o skulle hämta mig:) efter att ha varit med han åkte jag hem sen ner på stan med kevin:) hitta ett par byxor iaf:) nu är jag hemma...undra vad man ska hitta på för bus ikväll? hmm finns alltid något;P haha!


usch vad tråkigt väder det är ute! vill ha sommar o massa bus igen:))

förlåt!


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback