då va helgen över som vanligt:P

Min helg har varit hur underbar som helst!

Fredag: Fick lön:P så gick ner på "stan" i k-holm och glodde runt för Hanna och marcus var inte hemma. sen gick jag hem dit o fixa o trixa massor:) dom och jocke kom hem runt sju tiden, lite eftr det kom jossan och emelie också:) nice nice då var et bara att börja dricka:) hade väldigt trevligt. sen drog vi tjejer vidare på en fest..men jag och jossan var inte där så länge vi gick ner till s-light:) där det faktiskt för en gångs skull var JÄTTE kul:) senare kom hanna och emelie:)då var det bara att ha ännu mer roligt:P hehe.. efter krogen blev det efetrfest hos Hanna och marcus, o dit kom det massa kul folk:) när den var slut så så gick jag o marcus med allt folk..följde emelie till norr men ahn skulle minsan inte hem efter det så jag o marcus gick runt typ hela stan kändes det som:P men va väl hemma runt 7 tror jag:P haha!

Lördag: Den dagen var ingen bra dag att vakna på tror jag :P skulle hellre hoppa över. men sen blev man pigg sakta men säkert och robin kom sen va det bara att korka upp igen:P men det var nog ingen av oss som blev speciellt fulla..joo robin men han drack ju inte dagen innan:P haha sen gick vi ner på stan till lilla men där va det packat med folk, inte kul! så då gick vi till s-light men när jag kom fram så sa dom att det var 20 men eftersom hanna marcus o robin var över 20 så fick jag hänga på in:D haha! där va det inte mycket folk men kul att vara ute med hanna bus:) efter s-light gick vi hem o fortsatte som vanligt höhö..sen kom babe o hämta mig:) det var min kuliga helg:)

Den där pratstunden var GULD värd! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback