det var ett tag sen:P

Det var ett tag sen man skrev här:P har glömt bort den lite:P hahahha
sitter hemma nu efter en riktigt seg dag och bra dag:P När jag vakna var det bara att gå hem till mamma för att låna bilen för att vi skulle skjutsa danne till tåget han ville hem till lilla tessan:P sen bar det av ut till grimstad till johanna och lovan:) där hon skulle förklara allt som skulle göras i stallet när jag har lilla lovan. Tror att jag kommer att glömma hälften men när man väl är där och kollar vad man gjort och inte så kommer man nog på allt:P hehe. det verkar som om att det kommer bli bra där ute:)
Nu sitter jag och älsklingen vid en varsin dator och muppar:) haha data nords.

nyår då? det var riktigt roligt faktiskt! började hemma hos hanna och marcus med god mat och en massa dricka sen kom det massa mer folk vilket liva upp stämningen lite:) sen gick vi vidare till fluff där det också var trevligt. sen vid tolvslaget så gick vi ner mot stan och på väg ner ser jag min babe:D   så fick pussa massor på han vid tolvslaget:) och träffa tessan och alla:) efter tolvslaget gick vi till fluff igen och den delen kan man ju hoppa över:P kvällen sluta iaf med två efterfester först hemma hos molle där det var trvligt men blev lite segt efter ett tag så då gick vi hem till marcus och hanna där vi fortsatte:) när vi kom dit var jocke och ronja där!:) riktigt kul! sen när dom hade gått blev det sängen och det var det skönaste jag gjort på hela kvällen:) tack alla för ett trvligt nyår:)

nee nu ska jag mysa med babe! ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback