1 Juli.

det var ett tag sen.

Fredag 26/6

blev att åka till pappsen o grilla och ha mysigt:) sen så åkte vi på trav:D det var hur kul som helst:) men faaaaaseeen vad dyrt det var med vin:O vann lite pengar men hade verkligen skit kul! o det avr roligt att gunilla följde med:)


Lördag 27/6


åkte till k-holm o skulle sitta o mya helt för mig själv:) för hanna o marcus skulle ikväg någon stan:P satt o glodde på oz. men ensamheten slutade när mimmi kom förbi så drack vi en varsin cider, sen kom jocke o hämta mig för att vi skulle hämta hanna o marcus! och ska ALDRIG mer åka bil med jocke;P haha lite väl taskigt! väl framme mitt i skogen hitta vi en full hanna o en full marcus:) haha. sen inne i stan drog marcus på krogen o jag o hanna hem o drac massor:) eller jag hävde i mig för att komnma ifatt:D sen drog vi till picaso för att möta fille o den andra vet inte hur han stavas;P haha!
sen blev det hem till dom o dricka sen blev jag sjukt trött så då gick vi hem o kolla på ett avsnitt oz sen sova:)

Söndag 28/6

vakna o det var sjuuuukt varm! hanna o jag gick iväg o köpte mat o godis för massa pengar;P haha! klockren bakis dag;P haha! sen vänta vi hela dagen på att jocke skulle komma hem så vi kunde åka o bada vilket vi gjorde på eftermiddagen:) o det var ju inte lite skönt! sen åkte vi o hyrde film! sen kolla vi på film o hade tjockis mys;D sen framåt typ 1 på natten eller nått så svek jag hanna o åkte hem:P kan lova att det avr skönt att sova!

Måndag 29/6


vakna o gick hem till mamma en sväng:) sen åkte jag o babe o bada i klarsjön:D faaan så skönt!
sen abr det av hem o dfet blev mys med tacos o film:)






nee nu orkar jag inte skriva mer;P


bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback