24 Juli.

jahop vad har hänt dom här dagarna då?.....

var som sagt nere vid djulö o träffa mimmi i onsdags:) där det bjöds på kaffe:P men det var ju inte jag som drack det:P jag drack cola o käka glass:D mumma! efter det kommer jag inte ihåg vad jag gjorde;P

igår så gick jag upp ganska tidigt:) då var det bara käka frukost göra iordning sig för att sen träffa mimmsivims:) det blev en jävla massa prat!:) efter det blev det bad med hanna marcus o jocke:) men JÄVLAR vad kallt det var! så skapligt skönt med en varm dusch var det! efter det bar det av ner till djulö där hanna marcus o mimmi var:) hanna o mimmi spela minigolf:P men det var ju någon som jävlades med dom o la massa saker på banorna;P haha! åkte därifrån osen blev det att kolla på någon film på tv. men den ena däcka ju framför tvn:P fast filmen var ganska bra:D '


Idag blev det att vakna tidigt igen som alla andra dagar för att träffa hanna:P (men tror det kommer bli lite lättare för mig att jobba om jag sover som en normal människa;P)  skulle gå vid kvart i uolv men glömde bort tiden:P så marcus o hanna var snälla och hämta mig haha!  väl nere på stan blev det shopa:D:D blev ett par skor o en väska!  sen köpte vi fika o gick hem till hanna  där vi hade fika mys:P sen slutade mongot:P då blev det massa  bad..men blev ju islängd idag igen.........men det var nästan tur det för tror inte jag ahde kommit i annars:p för bara några timmar sen kom min ÄLSKLING!!! zIIITTTAAA!!!!!!!!! jag är hur glad som helst! har inte träffat henne på en vecka:P




nee nu blire mys med zita:) sen blir det nog att träffa lilla hannut:)

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback