27 Juli.

jahop då var det dags att skriva igen då:)


Fredag:

det blev e lugn kväll:) träffa hanna en sväng bara sen blev det att krypa ner i sängen:)


Lördag:

sov länge när den andra fick gå upp o jobba:) hahah:P
men när jag vaknat så var jag tvungen att gå ända till marcus för att han skulle hinna till systemet:P men när jag kom fram vem avr vaken då?:O joo marcus:P så då bar det av till systemet...sen var det bara att vänta på att det skulle sluta:P sen kom han hem o sov bauta länge o ganska omöjlig att väcka:P sen när han vaknat skulle han skjutsa några sen skulle vi åka. så vi åkte från k-holm runt sex...när vi kom till nrk blev det att korka upp:D mycket senare kom hanna o marcus hit när alla andra hade dragit till peking:P så då blev det lite mer dricka o sen dra..patrik var snäll o skjutsa mig o hanna till peking o jocke o marcus till palace:) väl framme på peking behövde varken jag eller hanna betala inträde:D där spara man 200;P gjorde av med 100kr o var dyng:P hade verkligen skit  roligt o dansa o var glada:) träffa jenny också o det var ju nice:) framåt morgonen så kom jocke marcus wellarz fille o patrik! då var det ganska segt så tog inte lång stund innan vi åkte hem:P jag hanna o marcus skulle efterfesta hos mig o jocke gick o la sig:P men dom var inte kvar länge så efter en stund var det bara att krypa ner i en uppvärmd säng:) hade verkligen en skit skoj kväll:)

söndag:

vakna o mådde inte så bra:P men det var lite mysigt iaf:) gick upp vid typ elva medans den andra låg o slöa i sängen tills typ halv 3:P då var det dags att gadda mig:P o det gör jag aldrig mer om!
efter det blev det åka till k-holm o kolla på film sen sova....

Måndag:

gick upp vid halv 8:O sen runt halv nio var det bara att börja vandra till tåget....sen blev det jobb vilket inte var så roligt..
vid 6 blev det bio med pappa o familj:) det avr nice:) nu sitter jag  med mamma o familj o 3 till o dricker en grogg...
nee nu ska jag vara social..


stackars mig!;)


bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback