6 juli.

blev en bra fest i helgen :) hade verkligen skit kul! men var ju lite för full men det är ju inge ovanligt:P
blev förfest hos jocke:) det var jag hanna marcus jocke kotten eric o senare kom ingela o robin:P det var skooj:)
senare när vi skulle ner på stan kom lisa:) sen drog vi till picaso o träffa fille o wellarz:) där va det skoj det lilla man kommer ihåg:D haha! hade iaf aaass snygga skor på mig! hannas gula skor:D efter picaso blev det efterfest hos hanna o marcus:9 det var kuul:) sen runt 5 drog alla här ifrån förutom jocke.. sen var det skönt att sova efetr en hård kväll:P haha!

söndag då...vakna o ville inte leva kan jag säga! fyyy vad bakis jag var:p så gick jocke o hanna till ica..jag skulle följt med men kom ner för trappen sen gick det inte längre:P så gick in o tog en sköön dusch! när marcus hade vaknat till liv åkte vi o bada:) haha han var då rolig i bilen kan man ju säga:p efter badet blev det resa till norrköping för att hämta zita! jocke var snäll o skjutsa mig dit:) sen blev det bakis pizza o film:) o sen sooooova:)

måndag...har varit en liten segis dag:) vakna vågon gång jäääätttee tidigt av att bajs hunden skällde:@ sen vakna jag igen av att putte kom som hannut tar hand om:) så lovar att det var hund dagis här:P lite senare på eftermiddan satte marcus o jocke upp graderoben det vart sjukt nice:9 sen på kvällen blev det baad:) det var 12 grader ute men det blev inge banga här inte:) men skönt var det med en varm dusch sen! men när jag kom ut ur duschen va det ingen hemma då blev jag lite smått förvånad:P men sen kom hanna marcus o lajtan med grejer till tacos:) muuums:) o nu sitter jag o hanna o kollar på tv o marcus är hos robin:)

nee nu ska jag avra social med hanna:)

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback