11 Juni. del 2.

Jahop! satt på bussen till jobbet o insåg att det var studenten idag och blev genast jätte LEDSEN! för idag skulle JAG! tagit studenten!! sååå jävlla piss dålig man är!! hela dagen avr en plåga kan jag säga för dom åkte utanför jobbet så jag slapp inte se skiten!!! urk! Men måste iaf säga ett stort Grattis till Joffe och Totte som tog studenten!:)

efter jobebt bar det av hem till mamma sen uåpp till moster! där vi fira joffes student:) sen skjutsa jag matte o jessica joffe till någon fest! efter det drog vi o handla mcd så åt vi hemma hos mia:) sen gick vi hem o nu sitter vi vid en varsin dator hahahhah!!! Ovanligt?! NEJ!


nee nu ska jag nog sova...jobb imorgon med!



bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback