14 Juni.

Jahop helgen över fort som bara den!:P

Fredag:

Då blev det jobb sen massa mys hemma hos mor! piraten va ju där också:) mysegubbe:) hände inte så mycket! somna kanska tidigt eftersom jag skulle jobba.

Lördag:

Då var det att jobba 10-14 vilket jag inte hade särskilt stor lust till....efter det bar det av hem till mamma och fixa sig snabbt som bara den:P försökte göra en tuppkam på kevin också:P
sen gick vi upp till mia där alla samlades innan  vi skulle vidare till mimmi och jocke som fyllde 40 och 18 år:) blev skaapligt med folk haha! sen kom mormors bror som jag inte träffat sen mormors begravning! alla blev jätte glada men det var väldigt känslosamt! alla var där utom mormor kändes sjukt.....men hade en sjukt trevlig kväll:) den ena var mer berusad än den andra:) men det blev inget misslyckande någonstan:p ahha!
aja sjukt rolig kväll den glömmer vi sent!

Söndag:

Vakna o va inte bakis?!?! vad e detta! hehe men skönt:P gick hem till mamma för att käka frukost o säga hej då till piraten innan han skulle hem..men det blev det inte mycket av:P jag o matte la oss på golvet i kevins rum o somna:O hahahhahah sjuka vi är fast det finns sängar;P senare när dom ahde åkt så laga mamma mat! o matte sa lite snällt älskling jag har inte sett dig äta sådär mycket någon gång!:O Jag svarade dirket att jag var ju bakis o fick ät massor! haha mamma va inte så dålig på att äta hon heller! tillochmed kevin blev färdig före mig o mamma;P
sen gick jag o kevin o köpte massa mys till kvällen:) så blev det mys hos mamma sen hem och sätta sig vid datorn!!

märks det att jag är mamma kär eller?;P haha! går dit varje dag:P


Perfekt helg!! bästa på länge!



                                        Blommorna mimmi skulle få.



                              massa folk innan vi gick dit.


                               kevin min älskade bror!:D


                                              40&18:)

mer bilder kommer på bilddagboken:=)



bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback