21 Juni

Midsommar.
Den kunde ju ha varit roligare.....
det var jag hanna jocke robin eric(tror jag) patte och marcus. käkade jävligt god mat och drack men inget hände kändes det som! den som blev fullast kan ni väl gissa?!;P hahah marcus.. men jag o hanna fick vårat roliga kl 6 på morgonen! jävlar vad vi garva:) hahahah! yoaayoayoa!
men lite spännande kväll var det väl:)


Lördag:
kommer inte ihåg när jag vakna! haha men bakis det var jag minsan inte:D däremot hanna o marcus va ju skapligt bakis:D haha! för en gångs skull inte jag men hanna!;D haha yeeess! vi gick o köpte pizza det var sådär kan jag säga:P sen gick jag o la mig o vet inte hur länge jag sov:P sen kom babe o hämta mig så åkte vi hem....det var min helg!


Fattar inte....



byebye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback