3 Juni.

Har ju då inte skrivit på länge som vanligt:P

kör från söndag:P

Söndag:

Söndag blev en trevlig sådan:) Niclas ringde vid 2 eller något och fråga om vi ville med till smultronstället!:) och så klart gjorde vi det:=) först käka vi as god mat på åcafet:D sen blev det att gå lite vid göta kanal:) jätte mysigt att gå med babe där:) sen åkte vi hem gick till mamma och sa grattis på mors dag:) tänk när man får fira den dagen:P haha!
sen gick vi hem o sov tror jag:P

Måndag:

hmm vad gjorde jag då? joo just det jag o hanna träffades med våra vovvar och hon käpte cigg till mih eftersom jag har tappat mitt jävla legg!!!! och det var ju svinaktigt varmt ute så vi fick ta en paus på vägen o ta ett bloss haha! gick till hundrastgården. sen kom babe också:) mys pys:)  sen gick jag matte o hanna plus hundar hem till mamma o en busig kevin:P bella kom efter en stund så rulla ut till gräsmattan i skuggan gick inte att sitta på altanen det var kokhett!!!
sen kom mimmi,georg och dennis.. men innan dom kom ringde pappa o fråga om vi skulle med på trav!!! kan säga att det avr den mysigaste dag på länge!!! det gör vi om sa vi ja!;P (men en viss besvikelse med:(:P)
kom hem på kvällen:P hanna var ju super gullig o hade våran störda bäbis:P

Tisdag:

Då blev det jobb:) skönt med lite pengar!! sen efter jobbet så kom bella hit o vi laga mat och kolla på tv:) var lite seg! men vi kolla på Hells kitchen!!! haha Robert han e ju såå jävla fett skönt!!! sen efter det så gick vi ut o träffa hanna o följde bella hem:) blev massa mys prat:) hehe!

Onsdag:

idag jobba jag igen:) var ganska segt...men bella o georg kom ju o hälsa på:) nice nice:)
sen efter jobbet blev det en sväng förbi mamma! kevin är störd behöver man säga mer? haha!
och imorgon kanske man blir hundägare till en till! men inte så länge den ska säljas sen vill inte ha en liiiiten vovve:P haha!  nee nu ska jag slå på matte bara för att han e så elak mot mig o aldrig vill sova om nätterna!!!! visst är det inte snällt!!!!?? nej! haha

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback