8 Juni.

Fredag:

Fredagen började ju med jobb mellan kl 2 till 6 sen efter det var det att springa ner till tåget för att hinna med halv sju! o det gjorde jag med:) nice:) träffa ronja vid tågstationen:) så fick ju sällskap på tåget. väl framme i k-holm blev det att gå hem till hanna o marcus:) när jag kom dit blev det att korka upp lyssna på musik sen dra till fille:) efter vi hade varit där o förfestat lite bar det av till picaso:) dte var kul kul:) sen blev det hem till fille igen där var det ju inge vidare:P alla var på tok för trötta! så blev att dra till M o H och sova som fan! slockna skapligt fort:) underbar kväll med hannut:)

Lördag:

vakna o har nog aldrig mått så dåligt! o då var jag iaf duktig o drack ett glas vatten på krogen!? är det så det ska vara näör man försöker vara duktig eller?!?!?! sen när man ahde piggnat till o sagt det vanliga "jag ska aldrig dricka igen" så gick vi o köpte bakis mat;D sen duscha jag gjorde iordning mig till fotbollen!  var hur taggad som helst ahha!! kunde inte vara stilla för en sekund:P tog även en cider då med:) men matchen kunde man ju somna till! HUVALIGEN va det sög! sen efter ett tag ville hanna sova så jag satt o mös för mig själv o kolla ppå film för marcus var hos robin o kollla på film! gick o la mig vid halv 4 på natten ahha!!!

Söndag:

blev film mys med hanna hela långa dagen:) hanna o marcus skulle åka o rösta o så stanna vi på ica o låna film och innan det avr vi o köpte massa godis så blev en riktig mys tjej kväll:) marcus jobba juu natt så vi var ensamma:) haha.

Hanna tack för en BAUTA trevlig helg:)

Måndag:

vakna kl halv nio. gick ut o mötte baby som skulle ta tåget med mig till nrk kl 11:P satt nere vid tågstationen o ahde masssssooooor med mys i solen:) sen kom man till jobbet hade grymt ont i huvet sen behövde jag inte ens jobba lagom kul sådär men gjorde mig inte så mycket eftersom att jag mådde piss.
sen blev det hem till baby igen krypa ner i sängen o sova:) sov till 17:O då tog jag zita på en promenix till mammsen:) först träffa jag ju mina gummor;) mimmut o bellut:) blev massa mys o prat:) alltid lika trevligt men var inte på top hade fortfarande sååå ont i huvet!
sen åkte mimmi hem så jag o bella gick till mimmi´s o köpte godis o hyrde filmer sen blev det hem till oss. så jag bella o matte kolla på film:) hur mys som helst:;)
nu sitetr jag o lyssnar på volbeat o är jävligt sur på att mimmi har sett dom:@ dumma dumma dumma dig!!!!!!



















Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback