blev en fun night:D

Nu har jag o älsklingen kommit hem:) ligger i sängen o väntar på att vi ska sätta på en film o somna:P
blev riktigt nice o mys ikväll:) först va vi ju barnvakt och hundvakt åt bella. sen så kom hanna hem till min mor då var det bara att korka upp:P haha:) sen satt vi där till typ halv tre o då gick vi hem:) har faktiskt varit jätte trevligt. förutom små tråkig heter på annat håll men det förstog man väl lite. men men är iaf super nöjd över min lugna men ändå roliga lördag:)

nee nu ska jag ropa på babe så vi kan mysa ner oss här o kolla på green street hooligans 2 =D ettan var ju så jävla as nice så då lär den här med vara det:) ha det bra alla!

massor med älsk till älsk:)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback