Då var helgen avklarad:)

Fredag: gick jag o babe hem till mia min moster för att jessica skulle ha fest så tänkte hålla mia sällskap:)
Drack vin och satt o babbla som fan och jag brukar inte tycka om vin men det vinet var grymt gott:) efter ett tag kom totte som jag inte träffat sen ajg gick i sexan o det är ett tag sen asa trevligt. sen kom mimmi jocke o robin också snacka om familje träff haha! sen gick vi hem o jaa.........

Lördag: vaknade av kevin kl 9 på morgonen så då gick vi o mata änderna:P haha! mewn mys som bara den i vår vädret.
sen så gick vi hem o hämtade bilen och åkte till jula mamma o svenne skulle shoppa:) efter det åkte vi hem igen o där kom pappsen och hämta mig:) Åkte hem dit och började grilla:D hur kanon gott som helst. senare på kvällen gick ajg pappa o gunilla till willys och köpte godis i mängder! mumms. sen var det bara hem o slänga sig i soffan och ligga i systers knä o mysa:) tack alla för en jätte mysig kväll.


Söndag: Idag vakna jag runt 10:) skönt att gå upp tidigt faktiskt. åkte hem från pappa runt 1. Näe vi kom hem blev det att gå till jessica o fira henne med familjen sen gick vi hem o här sitter jag o gör inte något. kanske sksriver mer sen när dagen har gått.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback