.......

Då har det hunnit bli torsdag o grejer...veckorna går lite fort nu tycker jag!
Det blev ingen lång promenad igår.. Blev att sitta hemma o glo på tv;) men det är skönt det med..
idag sker det nog inte mycket mer... har sovit svin dåligt i natt med:S  känns som om att jag ahr någon oro i kroppen men vet inte vad det är.. hmm aja det kan man ju få fundera på lite..

Idag hoppas jag på att min bejb kommer in till stan en sväng så man får pussas lite:) det är lite snålt med sånt nu känns det som:P hehe. men det får vi ta och ändra på tycker jag.

aja nu ska jag ta o klura ut vad som ska göras idag förutom att bara vara en slapp nattis i soffan:P haha.. thats me hur nice som helst:p


hej hopp gummi snopp:)



                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback