Lördag idag då:)

Då var det lördag idag:)
Idag vaknade jag när hanna ringde på dörren och skulle lämna bella:) men gudars så jobbig bella var. hon pep gick runt och skällde helt ärligt värre än våran egen hund som i vanliga fall är JOBBIG.
men efter ett bra tag lugna hon ner sig så amn kunde somna igen och gud så skönt det var:)


sen vakna jag igen vid 2 och skiulle vara hemma hos mamma kl halv 3, oopps det slutade med att vi gick vid tjugo i ist:P haha!

nu har vi käkat tacos och sitter o myser i soffan:) nu drog jag kevin i örat jävlar vad ledsen han blev haha!
håller på att ladda ner pippi åt han. alla siytter o garvar åt ahn nu jävlar vad sur ahn blir:P

nee nu ska jag blossa lite:)

skriver nog mer sen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback