Måndag.

Lördagen blev helt jätte kul:) var as mycket folk här haha lite mycket kackel sådär:P haha men var hemma hos hanna först o ahde det mys med ljus o så eftersom man skulle släcka allt i en timme:) det avr faktiskt jätte mysigt. sen bar det av ner till stan:) blev att gå till lilla först där jag mötte min älskling:D fick massa pussar:) sen gick vi till picaso men där kom inte alla in men vi som kom in stanna där:) efter picaso gick ajg o johanna o hämta hennes hundar:) sen ner på stan o möta micka bella jocke o robin:) sen hem o på efterfest o det kan man ju säga vad man vill om:) men kul kväll iaf!:)

Igår avr det en riktig tjockis dag:) var inte bakis:) haha nice för mig:) mötte babe tidigt så vi gick o köpte pizza till mig patrik hanna babe o bella.) det var gott . sen åkte patrik o bella hem så jag hanna o matte intog mys position i soffan:) MYS! sen åkte matte ut till sin far o jag o hanna låg o slappa. sen la vi oss i sängen o kolla på fredag den 13.e:D sen somna vi.

Idag ska jag o babe åka hem:) mys mys:)

nee nu ska jag göra något kul:) bilder från helgen kommer på bilddagboken:)

bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback