onsdag då:)

då var det onsdag då... igår åkte jag in till hanna och marcus..lite kontakt med omvärlden:P haha
Jag o hanna skulle gå o hämta cigg hos marcus igår, så vi gick dit sen bestämde vi oss för att gå och släppa Bella så då gick vi ännu längre:P haha! Måste bara säga att Hanna gjorde min dag igår när hon ramla och GLED MED STIL:P haha. sååå nice:P
Efter vi hade släppt Bella gick vi hem då var det bara en varm o skön dusch som väntade:) så skönt så:) sen blev det bara att slappa framför tvn=)


Sov som skit inatt vaknade imorse av att jag hade tryckt in mina egna naglar i handen o satan vad det gjorde ont:S
När man ahde vaknat till lite så drog marcus till jobbet o Hanna till kolan så jag gick ut med Bella en ganska lång sväng:) så härligt i det här vädret.. blir nog samma sväng för mig o hanna sen som igår:) det ska bli skönt.
nee nu ksa jag kolla på tv.

bye bye.


           

Kommentarer
Postat av: mathias

fuck you

2009-03-04 @ 16:14:47
Postat av: nattis

fuck you to babe<3;)

2009-03-05 @ 13:50:36
Postat av: Mathias

hehe<3 älskar dig!!!!!!<3<3

2009-03-05 @ 16:42:10
Postat av: nattis

älskar dig med baby:)

2009-03-05 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback