Tisdag och lycklig=D

Idag har varit en bra dag:) Min moster ringde mig vid tolv idag o fråga om jag kunde komma ner direkt o jobba:D o klart jag gjorde. blir jobb hela veckan lång:) bra med lite extra pengar:) efter det så åkte jag ner till stan o träffa mimmi först när hon var påväg till bussen nice med en liten kortis:) sen så blev det att träffa resten av tjejorna:) gick till coffee house där micka , Ronja ,Bella , jonna och Lotte var:) nice nice. blev inte så längde där men han o prata lite med folket:) efter en stund gick vi vidare till ica o handlade sen tog jag bella o ronja bussen hem:) blev att laga mat mumma:D var as hungrig.

Imorgon blir det jobba igen:) 10-18. skönt skönt.


Vi får hålla alla tummar vi har:D hoppas hoppas:D:D



bye bye nu ska jag mysa



                                          .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback