Torsdag.

Idag var jag o hanna jätte duktiga:D pratade med johanna på msn o sa att vi skulle gå en långis med bella, då tyckte hon att vi skulle ta med hennes hundar med så det gjorde vi:) gick först ner till ericsson där vi hämta hennes nyckel sen gick vi hem till henne och hämta the dogs:P lilla nero och "LILLA" Milton:P haha söta hundar det där. sen gick vi bakom skf någonstans o släppte bella o nero gud så busiga dom kan vara hehe. sen efter en stund ville jag gå hem va ju dööööd efetr att ha gått. så vi gick o lämna hundarna sen hem till hanna  igen.

Bella tyckte inte om hanna idag tror jag. haha hon fick ha på sig ett koppel som man har runt näsan på henne och hon blev ju som en galen häst haha så skoj att se.

sen kom babe o hämta mig mys pys:) åkte hem till nrk o laga mat! JÄVLAR vad gott det blev bara njöt som ett litet barn som aldrig sett mat haha!

imorgon blir det nog utgång med mimmi o bella men ska vara nykter:) blir nog kul ändå har inte varit med dom så på ett tag:) se om det blir fler?

nee nu ska jag o älskling lägga oss i sängen o kolla på film;) yeeaah!;) mysa lite kanske? yesbox det ville han:)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback