20 maj.

i måndags hade jag o älsklingen en hemma dag:) myyys!

Tisdag:
följde med colllan på träning:) tiffy red hon:) dom var jätte duktiga:) vatten hindret ser ju grymt kul ut:D
sen när vi kom hem igen tog vi in hästarna o jag pussa massor på lilla igor:) han fick vila för det blev så sent.
men han fick massa kärlek:)

Onsdag:
Idag så åkte vi ut till stallet vid 1. tog in igor o borsta han för han såg ut som en lerpöl hela han haha! men tror han tyckte det va mys med en lång borst:p red han en sväng på banan ! det var ös i hesten idag:P haha han är bara för fin lilla älsklingen!
Babe o jag åkte hem från stallet vi halv nio på kvällen:p så nu sitter vi o myser i en varsin soffa ska väl vidare mot sängen snart:P imorgon bär det ju av ut till pappa:) han har fyllt så vi ska fira han:) nice nice..
på fredag blir det att hoppa igor lite:) hoppas som gör något med igor imorgon som jag sa åt dom haha så han inte är överpigg på fredag:P


nee nu ropar sängen på mig! bye bye!





Igor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback