22 maj.

Torsdag:
vi var o firade pappa han har ju fyllt! fick grillat:D mys! men matte har ju lyckats blivit förkyld! så vim åkte hem tidihgt  o köpte glass och hade mys kväll hos mamma! sen så kom lilla bella:D kul att vara med henne:) sen gick jag o älskling hem o kolla på film o hade massor med mys:)

Fredag:
idag då? idag blir det att åka ut till kinna! rida min älskling igor! vi skulle nog hoppa lite idag tror jag:) NICE NICE!
vi ska sova där ute hela helgen:P nee nu ska vi åka hade!

bye bye

haha lite mupp bilder från igår!
syns det att ja o kwvin är sykon eller?:P hahahhahah

                          

Kommentarer
Postat av: Bella

tack för en trevlig stund stumpan, får bli mer av tycker jag =D

du får rida lite mindre polle och vara med mig ist, du kan rida på mig :D hahahaa ;)<3

Postat av: Anonym

hahha jaa eller hur;)

2009-05-25 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback