7 maj:D grattis älskling!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det älsklingens födelse dag hurra hurra hurra<3

idag har jag o zita varit på äventyr:) sen åkte vi hem o städa sen kom mamma svenne emelie o kevin och fika:) mys pys!
efter det kom niclas o lina med tårta:D gott som fään!
när niclas o lina skulle gå kom min blondin bella:) hon roffa åt sig tårta sen laga jag mat o det åt hon med;P hahha! nu sitter vi o kollar på hockey o väntar på hanna! matte o bella sitter o skriker i soffan! haha vilka nords! nee då! eller joo! muppar e dom iaf!

neeeeeeeeeeeeee nu är det segt o sitta o skriva men hörs!


bye bye!

Kommentarer
Postat av: Bella

haha tåårta är gott :D

makaroner tackar man fan inte nej till ;)

haha, faan vad vi härjade igår ;D idag blir det att göra det med med lite alkohol i bilder ;D

Postat av: nattis.

haha jaa du är ett litet matvrak;P matchen söööööggg ju kuk!

2009-05-08 @ 23:26:23
URL: http://naattiiss.blogg.se/
Postat av: emelie jansson

Jag&Patte va faktiskt oxå med på kvällen=)

2009-05-11 @ 14:02:59
URL: http://yobroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback