onsdag 6/5

jahop då har man varit slarvig som vanligt;)
händer inte mycket ändå förutom att jobba!
igår var ju emelie o patrik här o kolla på film nice nice:)o emelie sov här:)

i söndags så ålte vi till k-holm för att köpa en säng stomme:) den är kanon fin:) men när vi kom hem så var våran madrass för liten!! då har dom lagt ut fel mått:O men det blev ju ikea dagen efter för att köpa nya madrasser:D så jag va ju inte ledsen för de;)




snart kommer allt skit inom mig o komma ut! jag lovar jag kommer inte sköta det snyggt o det kommer inte blir så kul efteråt! men det är sånt man får ta! orkar verkligen inte h¨lla allt inom mig! det blir för mycket.....
vill lämna nästan allt mitt gamla o ta nya tag i livet o absolut inte gör samma misstag!
det är sjukt vad det gör med en själv..... hörs!

byebye

Kommentarer
Postat av: emelie

vad har hänt?:/

Postat av: Mimmi

Vad är det som händer vännen ?! Finns för dig det vet du gumman <3

2009-05-06 @ 17:29:37
URL: http://mlkp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback