1 November.

Helgen blev kanon:)
Kom till katrineholm runt 6 någon gång i frdags:) där det blev stressa stressa stressa:P
men det avr det ju värt! senare kom micka o sen kom ronja o jocke:)
vi drack o hade det trevigt:) blev ju krogen en sväng:) men dfet avr väl sådär :P
sen blev det lite efterfest hos hanna o Marcus:) det avr vi som va innan o så kom lajtan o hans kompis o en tjej till:9 men det blev en kortis:P haha men när dom drog va vi jäääättte busiga;P mohaha! sen blev nattis jätte pömsig! så var bara att slita av sig "Den ENORMA kondomen!" o sova! haha! bara jag hanna o marcus som fattar det där;P

Lördag då:P
jo då så att den dagen tänker jag inte säga vad den gick ut på:p men på kvällen blev det iaf JÄTTE god mat hos robin o film mys:) helt jätte skönt:) efter två filmer bar det av hem till hanna o marcus igen:) blev ju att gå o lägga sig direkt:) men när jag ahde somnat var det en som ringde vid 03,40 men orka inte:P haaha sen höll ja på att somna om igen då ringer pappa vid halv fem:O han skulle bara kolla om jag sov;P men det kommer igen käre far! kunde ju inte somna förns halv sex eller vad klockan va!

o sega söndagen... vakna av att hanna kom upp as tidigt:P så då gick jag in o la mig hos en snarkande marcus:P men han gick upp efter en timme eller två så då fick jag heeella sängen för mig själv:) sen gick jag upp o har suttit o pratat skit med hanna o kollat på tv:) sen kom mor o hämta mig:)


tack för en trevlig helg hannut o marcus:)




BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback