10 November.

Shit vad tiden går när man har ruuligt;P haha!
jag ahr faktiskt glömt att skriva dagarna har bara sprungit förbi:P

kan ju ta o skriva lite om helgen:)

Fredag:

Började med hundrastgården med världens bästa voffs!:) Det var jag hanna o Linda som gick:) o så var det ju naturligtvis voffarna med:)
efter det gick jag hem till Linda o billy o va där hela dagen:) efter ett tag kom det på tal att vi skulle festa lite:P haha men nattis utan alcohol o Linda gravid:P men fest blev det:P det var jag,hannut,Linda,billy och någon johan från början:) men senare innan jag skulle gå hem kom det lite fler folk:)
haha jag o linda var ju som sagt nyktra hela kvällen eftersom att jag inte dricker öl:P men hanna däremot fick sig en REDIG fylla och BAKFYLLA hahahha man får fakriskt skratta åt henne när hon e bakis:P hahahha
gick hem o la mig skapligt:P


Lördag:

Vakna av att min vovve ville mysa!:) men så ringer linda mitt i våran mys stund ahha! då var det bara att ta på sig o gå ut med våra busar!:) men dom var så trötta sen dagen innan så dom orka inte busa:P dom hade ju en del kärlekstjafs dagen innan hahah!
o så han vi faktiskt med att ta en cigg med hanna o marcus två ggr;D men det avr kul o se en bakis hanna hahahah!
sen blev det mys kväll med mimmi  o resten av mongona en stund:)
sen gick jag inte o la mig förns tolv på söndagen:P haha så knepigt det kan bli ibland:P

Söndag:

gick o la mig som sagt vid tolv på dagen o sov till fyra:P DUKTIGT nattis! NOT! sen bar det av hem till mamma o käka mat:) o efter det tillbaka till mimmi o fika med linda! sen blev det söndagsmys o sova;D haha!

Måndag:

Vakna någon gång under dagen:P Linda ringde igen typ när jag vakna o så vandra vi iväg med muppp hundarna igen:) sen gick jag hem till mamma o käka lite frulle:) sen bort till ringarna igen o åka till hageby med mimmsivims:) sen blev det måndags mys;D o nu sitter jag o nördar vid datorn:P nee nu blir det sova:P men väntar ju på något mummsigt så kanske ska vänta med att sova?;P hahah ooohhhjjjjaaa! xD


mycke spring med hundar märkte jag;P

o så kan jag ju tillägga att jag o mimmi är förbannat jävla bäst ibland:)



Glad o påväg upp igen:)) skööönt;)

får bli en bild på kärleksparet:) snyggisar:D



Kommentarer
Postat av: Grisrumpan

Va är ALLTID bäst pöllan ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback