17 November.

Jahop då var det tisdag! helt veckovild!
vill bara vända tillbaka på dygnet men det går inte för så fort jag ska vara vaken så somnar jag!:P haha jag är sååå dålig:Pmen jag e ju inte den ända!  höhöhöhö!
imorrn ska jag åka iväg o slänga på brev så man får lite pengar :p

idag har det inte hänt så mycket...gick upp vid halv fyra! fast var faktiskt vaken tidigare men då kom det en o kröp ner i sängen så då gick det ju faktiskt inte att gå upp:P höhö.. sen tog jag zita på en promenad hem till mamma! men hon var ju inte hemma:P
o nu är jag tillbaka hos alla mysmongon!:)

Då flyttar man snart kanske då:D niiice!


Bara för att livet är umderbart vissa stunder:)


BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: Klappmongot

Jag har faktiskt varit as bra och lyckats vända rillbaka dygnet nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback