19 November.

Jahop då har hela den här dagen gått då:)
mysmongot skulle väcka mig vid 12 men vad som hände med det vet jag inte:P
men kommer ihåg att han sa att jag fick sova en halvtimme längre om han fick en cigg haha! bra byte för fick sova 3 timmar till så runt tre var jag uppe:) haha! men  lätt värt för det var såå mysigt o ligga kvar i sängen:P
sen får jag ett sms av hanna som undrar om jag vill hänga med till k-holm! vilket jag ville eftersom vi ska supa farväl av denna underbara alkis lya! höhö!;P så nu sitter jag i k-holm o gosar ner mig i soffan! Imorgon blir det till o packa lite här eftersom att marcus flyttar snart:P

nee snart blir det ett avsnitt av gossip girl sen sova kanske?


höhö ingen vet som jag!;D

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback