2 November.

Idag hart jag faktiskt varit ganska duktig:P
Vaknade vid tolv o åkte ner till arbetsförmedlingen:) där fick jag massa bra tips:)
efter det åkte jag hem till mimmsivims som inte ens hade gått upp ur sängen :P lilla slöis.. fick lite "frukost" där:P mumma:9 sen skulle vi dricka te men så blev det inte:P vi sprang över till coffe o billy:)
efter en stund gick jag hem igen o så följde jag med o storhandla med mor! sen blev det hem till coffe o billy igen eftersom att jag handlat åt dom:P jag o mimmi dampa loss som fan o fick världens skratt anfall:P hahah! joo så att vi kan va roliga vi med:P sen blev det att gå o hämta min Älsklings zita:) o inatt så ska hon sova med mig:D niiice att slippa sova själv. nu sitter jag o kollar på sjuka viva la bam:P fast snart börjar ju nip/tuck VÄRLDENS bästa serie:D
nee nu ska ja kolla vidare...



Hur ska man få upp den där glädjen som man en gång hade?! utan att vara depp varje dag? tycker det börjar bli lite tråkigt att vara så nere varje dag men ahr inte kommit på någpt knep för att inte vara så.,. lite synd för känns som om att det går ut över alla andra med:S men vissa förstår nog varför jag är som jag är ibland! det här har tagit förbannat hårt på mig o det gör såå jävla ont att tänka på..nee nu får jag sluta deppa igen!


BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback