29 November.

Har inte så mycke att skriva igentligen:P
men bara för att det ska komma in några ord så!

Jo kan ju börja med o säga att hanna aset bara har dragit från mig!!! hmmf! inte coolt!
Men i helgen skulle jag ha haft en vit helg men så blev det inte! hmm skapligt jävla ruttet av miG! men var ju trevligt iaf för linda var ju med:) alla andra var ju i storstan katrineholm:P haha! på lördagen blev det film mys! men jädrans så seg jag var:P men var uppe med tuppen o åkte till hageby o köpte silikon skydd till telefonen:) billigt o bra:)
Idag då!? har inte hänt så mycke! M laga mat åt oss förut o det blev massa gott:) i lördags va det ju jag som laga mat HAHAH!

nee nu är det fotboll som nattis bara ÄLSKAR! NOT haha.. fram med en häst o ett par hinder sen e jag nöjd;) haha!

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback