5 November.

skriver den 5e för att det är efter tolv!:P igentligen så skriver jag om den 4.e;P haha!

Jaja..idag har vakna jag vid 14.00 slapp som bara den när man inte jobbar:P haha! slöisnattis.
Käka lite frukost sen tog jag zita o gick i skogen till hundrastgården:) där var hanna o hunden bella och micka o en golden som hon är "dagmatte" till:) haha zita o han var bra muppiga;P
efter det blev det att gå hem till Hanna och Mimmi:) där bjöds det på te :) var faktiskt rikgtigt mysigt..tände ljus på balkongen o alla blev jätte sugna på att baka:P
sen runt nio åkte micka hem tror det var då?:P
efter det har det varit tvättstugan med mimmi o massa prat med mimmi o hanna:)
gick hem från dom runt halv tolv tror jag:) rekord på att komma hem tidigt tror jag:P
sen jag kom hem har jag bara myst med zita;P hahahhahaha

nee låter mig o zita få tala för oss själva så slänger in lite bilder på hur vi är!!;)
både trötta o dampiga;P



HAHA!! OOOOHHH LL!




Nu sa zita att jag inte får ha datorn i knät längre för där ska hon ligga o sova;P haha!
lika bra att lyssna;)


You're so fucked up!! oohh titta jag kunde nog lite engelska;)

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback