26 oktober.

jaaaaahhhoopp....

har inte hänt så mycket..har sett johan falk 1 2 o tre:) dom är så jävla bra:)
nu sitter jag  hos billy o coffe o glor.... hmm undra när man ska ta o rulla hem då:p aldrig igen kanske?:p hhaha! eller joo måste hem o hämta kläder:)

nee skriver om det händer något mer..


joo just det, i torsdags fick jag ett sånt samtal man verkligen inte vill ha:'( MIN IGOR finns inte längre:(
på en tävling så halka han till eller något efter ett hinder o ledbandet gick av så han ramla o collan fick han över benet! när min älskling ställer sig upp är det en stor skinn/kött bit som hänger o det bara pumpar blod..nee fan kan inte skriva mer om det:( men allt sluta med att han fick tas bort iaf:'( han hade verkligen en speciell blats i hjärta min lilla igge bus! mitt lilla dampbarn:) men ska iad vara glad att han fick mig att våga hoppa igen:,)
Älskar diig min prins!






RIP Igor!;'(
BYE BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback