22 september.

ska väl ta o skriva lite om i helgen:P

gick upp vid nio o gjorde iordning mig:) sen blev det sitta o vänta på att hanna o marcus skulle hämta mig:) sen bar det av till willys i nrk för att handla. sen blev det systemet:D  o sen åkte vi till k.holm där det var bilträff:) sen åkte vi till willys o handla saker till tacos...det var jag hanna marcus o jocke som skulle käka:) men kan ju säga att hanna gjorde världens mest starka sås:O haha! efter en stund åkte vi ut o gled det var ja hanna o marcus som åkte i samma bil:) så ja o hanna korka upp:P.. vi blev nog lite runda om fötterna:P var en trevl8ig kväll:D men blev att dra o sova tidigt;P för vi skulle ju upp vid 7 för att åka vid 8 men icke sa nicke att det blev så:P men fick ju ligga kvar i sänen o sova lite längre:D sen blev det hem o la mig i sängen o total däcka:P o sen dess har ja typ bara varit med mimmi o hanna:P
o så har ja beställt en telefon med:D hoppas den kommer imorgon då blir ja suuuupppper lycklig:D

är just nu i super mattes nya lägenhet:P skönt att bara slappa vid datorn o kolla på när dom bär:P men ska snart till hanna o störa:P plus att super pappa ringde nyss o o sa att han skulle in till stan o ta en öl sen så blir att umgås med han:P sen får man väl se hur den här kvällen slutar;D

nee orkar inte skriva mer

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback